relax - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu relax - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

relax

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

16 September 2009 | Malta, Valletta

dag lieve mensen die mij volgen, zit weer eens heerlijk op mn dakterras.
Gister voor het eerst naar school, gelijk een lange dag dus daarna wel echt kapot. We zijn nog even wat gaan happy hour'en bij Hugo;s met wat tapas erbij. daarna maar eens gana kijken waar mijn eettentje zat, die gevonden te hebben eerst maar eens douchen en daarna daar in mn eentje gegeten, maar echt lekker was t niet. daarna kwamen Wessel en Levi hierheen, even gechilld. maar laat werd t niet want we waren alle3 kapot. vanmorgen eindelijk wakker geworden van mn wekker '' uitgeslapen'' dus.
van 9 tot half 2 schoolgehad en daarna lekker naar het strand gegaan.
Dat franse meisje is nu bezig met kamerverwisselen, dus ik kan in haar 1 pers kamer niet meer in de woonkamer dus:D
zometeen nog even kijken wat we met eten doen. misschien maar een avondje zelf koken! morgen best weer een lang dagje school, maar wel pas om half 11!
ik begin al best te wennen hier, aan het weer aan het tempo, aan de dag indeling. maar toch nog wel heel anders dan het gewone leventje van nederland!
De lessen zijn opzich best te doen, ze duren alleen wel 80 minuten net iets te lang...
maar goed, dit was het wel weer voor today. Jullie horen snel weer meer!
kusjessss

• 16 September 2009 - 17:28

Maxime:

zo te horen ga jij het daar super krijgen! ik mis je lieve sab!

have fun!

xx

• 16 September 2009 - 19:06

Marien:

Dag meisje, wij volgen jou inderdaad!

Lessen van 80 minuten, geen wonder dat jullie moe worden. Maar dat dakterrassie is dan een mooi plekje om uit te rusten.

Spreken je kamergenootjes al een beetje Engels nu?

• 16 September 2009 - 19:31

Mama Volgeling:

super dat het met die kamer gelukt is, lekker je eigen stekkie ! als je recepten nodig hebt dan hoor ik het wel....
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxM

• 16 September 2009 - 22:33

Frans:

ik hoorde het al van mama dat je een eigen kamer kreeg en dat is dus gelukt, mooi maar nu heb je dus alleen die Spaanse over die geen Engels spreekt. lekker gegeten? veel plezier xxxF

• 17 September 2009 - 07:40

Sabientjeeee:

die Spaanse spreken nog steeds geen normale zin, althans niet tegen mij. zitten je alleen maar raar aan de kijken maar goed. kamertje nu dus voor mezelf, wel een beetje warm en ventilator is lawaaiig. maar ff wennen weer daar!
    Eten was niet te vreten haha we hadden iets niet goed gedaan met de garnalen!
    Dus wat recepten kunnen misschien wel wat van pas komen!
    xxx

• 18 September 2009 - 19:16

Maria:

Klinkt alsof het wel een prima leventje is :)!

Mis je al wel hoor!
    Nou meid maak er mooie tijd van en kijk uit naar je volgende verslagje!

dikke kussss

• 19 September 2009 - 15:32

Yannick:

Kom je al terug sabbie? :P

x