2 maanden - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

2 maanden

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

13 November 2009 | Malta, Valletta

Vrijdag de 13e en ik zit hier nu alweer 2 maanden, tijd is best snel gegaan eigenlijk! Nu nog 4 weekjes te gaan en dan ben ik weer thuis:)
Alweer anderhalve week geleden van mn vorige blog maar goed, te druk bezig met school uitgaan en slapen, haha.
Okee...
Dinsdag avond verder niet zo veel meer gedaan, eerst gegeten bij Nero's en toen naar de film geweest. niet echt een heel boeiend dagje, maar iedereen was een beetje moe..
Woensdag eerst weer school, daarna weer bij Nero's gegeten, toen nog even thuis gezeten en daarna weer uit naar Hugo's.Donderdag eerst weer naar school, wat huiswerk en 's avonds als ''afscheidsetentje' naar Zest met de ladies.
Vrijdag was dan echt het laatste dagje met Levi, Wessel en Anne.. 's Middags koffers hier heen omdat ze hier werden opgehaald. Met zn alle hier gegeten, nog een beetje gekaart en daarna uitgegaan. Toen we thuis kwamen was het tijd om afscheid te nemen. nog niet echt realiserend dat ze echt weer naar nederland zouden gaan. Maar helaas, dat gingen ze wel en dat was de dag erna goed te merken.. Heel de dag in ons bed gelegen en allemaal beetje sip, ook Nas haar ouders waren die middag vertrokken terug naar Belgie..
voor 's avonds hadden we kaartjes gekocht voor een feest in Rabat, de school had transfer geregeld dus zonder problemen daar heen. Alleen toen we er aan kwamen waren er bijna geen mensen, dus de sfeer was niet echt gezellig. Later was het wel wat drukker maar toen hadden we geen zin meer, dus toen hebben we met de helft van de groep daar maar een taxi gepakt om terug te gaan naar Paceville, waar ook niet echt veel meer te beleven viel. Dus toen maar gaan slapen.
Zondag overdag ook niet zo veel gedaan en uiteindelijk maar naar Nero's gegaan om een hapje te eten. Daarna even wat rondgelopen om tijd de doden en vervolgens naar de film geweest. Na de film zijn we nog een drankje gaan drinken bij Hugo's en daar kwamen we uiteindelijk nog wat leuke mensen tegen waarmee we naar een andere discotheek zijn gegaan. Heel leuk, vooral de wc, waar de pot op zn kant lag, geen deur meer in zat etc. Geen mogelijkheid om naar de wc te gaan dus;)
Hele weekje weer voorbij, nieuwe schoolweek begonnen.
Maandag na het eten en chillen naar Fuego gegaan, hier was dit keer de welcome's party. Onwijs leuke avond en dat was dinsdag goed te merken op school toen iedereen te brak aan kwam zetten!
dinsdag na school met Tamara gaan sporten en gezwommen daarna thuis gegeten, en daarna niet zo veel meer gedaan.
Woensdag ook weer heerlijk dagje school en 's avonds weer eens voor de verandering naar Hugo's. Dit keer met Aline erbij een frans meisje.
Tamara en Nastie waren al vroeg weggegaan, maar Aline en ik hebben het nog tot het bittere einde volgehouden. Donderdag dus weer brakjes en verder ook niets meer gedaan behalve bij Nero's gegeten.
En dan nu, vandaag weer heerlijk school en daarna met Tamara naar Sliema geweest. Straks weer bij Zest eten en vanavond uit. Voor het weekend ook niet echt plannen.
Heb over 2,5 week al mijn spreek examen, en over 3,5 week het volle examen. Al best snel dus! Maar dat betekend dus ook dat ik al over 4 weekjes thuis ben:P
Tot snel!
kuss

• 13 November 2009 - 17:41

Alexandra:

heb je geen vierkante van al die films??? bereid je maar alvast voor want hier is niet elke dag een feestje! lief geniet nog van het laatste maandje en tot snel!! xxx

• 18 November 2009 - 10:14

Marien:

Mooie foto's, in je profiel en in het fotoboek!