Aftellen - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 November 2009 | Malta, Valletta

Daar zit ik weer hoor, alleen niet op eigen laptop want mn internet is kapot helaas..
weekje weer super snel voorbij en gister ochtend afscheid moeten nemen van Nastie en vincent, die zitten weer lekker in nederland, en wij zonder hun. Is ineens weer stil in huis.
Vorige week zaterdag weer heel de dag niets gedaan en 's avonds weer gegeten bij nero, zoals iedere luie zaterdag dus, 's avonds ook niks meer gedaan.
Zondag weer t zelfde verhaaltje,heel de dag gooische vrouwen gegeken en 's avonds met vincent en dames bij estilo gegeten. Daarna ook niet zo veel meer.
Maandag weer lekker school, ik had een extra les dus was pas laat vrij. De rest had hier al gekookt, vincent, een zweedse jongen en een hongaarse bleven hier ook eten. was gezellig en daarna naar de welcomes party in Koyote, daar was niet zo veel aan en ik was ook eerder naar huis gegaan. de rest kwam niet veel later thuis.
Dinsdag weer school en daarna bij nero gegeten. 's avonds maar filmpje thuis gegeken.
Woensdag alweer op de helft van de week qua school en nog 2 daagjes voordat vincent en nastie weg zouden gaan, dus met zn 4e bij Parapett gegeten als afscheid met de dutchies.
's avonds uit, weer naar hugo's, was weer een gezellig avondje.
Donderdag ochtend werkte mn laptop niet mee, en uiteindelijk dus internet kapot.verder naar school en 's avonds Indaas gegeten, beetje culturen proeven kan geen kwaad, en t was serieus lekker:p
was weer verkouden aan het worden en kon 's avonds niet slapen, 3 uur liggen hoesten en uiteindelijk in slaap gevallen.. niet heel lekker dus
vrijdag ochtend ging t ook niet echt lekker maar toch maar naar school. ;s middags maar even een hoestdrank gekocht en die werkt wel lekker.
Nu was t echt de laatste avond, Vincent, viki, tamas en krisz gingen eten bij parapett en vroegen of we nog mee gingen eten als echt afcheidsetentje. dus met zn 7e daar gegeten. daarna bij vincent op de kamer even gefeest met bijna alle mensen, niemand had echt zin om uit te gaan. uiteindelijk toch maar gegaan, maar leuk was t niet dus uiteindelijk maar om 3 uur naar huis gegaan en daar nog even the lion king gegeken, maar iedereen viel in slaap.
Nastie en vincent zouden hier om half 6 worden opgehaald, dus nog even laatste spulletjes gepakt en toen was t echt tijd om gedag te zeggen...
Daarna gaan slapen maar was al vroeg wakker door een vervelend vlieg in mn kamer.. was ineens stil hier..
Tamara en ik hebben heel de dag maar een beetje films gekeken op haar laptop en uiteindelijk maar eens gaan douche om bij Nero te gaan eten.
Daarna zijn we even wat gaan drinken bij Hugo's en daarna naar de film geweest.
Toen we thuis waren nog een filmpje gekeken. we waren in de tekenfilm mood dus ariel gekeken haha.
Daarna gaan slapen.
Vandaag nog niet zo veel gedaan, was pas laat wakker, toen wat huiswerk..
Tamara is nu met dr speaking partner aan het oefenen dus heb t huisje alleen.
Zo nog maar even leren, en vanavond weer bij nero eten denk ik zo.
nog 13 daagjes en dan ben ik ook weer lekker thuis!
Tot snel!
xxx

• 29 November 2009 - 15:43

Maxime:

ik ben de dagen aan het aftellen lieve sab! geniet er nog eventjes van!!

love you!

• 29 November 2009 - 21:50

Marien:

Zo, straks ben jij degene die afscheid neemt en weer lekker naar Nederland gaat.

Nog veel plezier, en succes op school, die laatste dagen!

• 02 December 2009 - 17:03

Alexandra:

jeutje het is echt zo snel gegaan, nog ff en sabbie is weer thuis!!! geniet nog maar lekker daar. zie je bijna wacht erop! XXX

• 04 December 2009 - 14:29

Mies:

ZO wiefke, inderdaad aftellen. Zo te horen heb je het goed gehad, maar ben je ook wel weer blij om thuis te komen! Wij zijn iig blij dat je er weer snel bent, kan je weer komen oppassen op die lieve boefjes van mij!
    Dikke kus en ENJOY nog even!!
    Mies

• 06 December 2009 - 12:54

Rosalie:

AAAAAHHH nog precies een weekje en dan kan ik jou eindelijk weer zien! Geniet nog even lekker die laatste paar daagjes en tot snel. :D

imissyou!

xxxxxx