regen - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

regen

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

19 September 2009 | Malta, Valletta

Dit keer een verslag vanaf BINNEN...
zat buiten net, maar het is aan het regenen.
1e schoolweekje zit erop, vandaag dus voor t eerst vrij op te doen wat we willen. we zijn naar Comino gegaan, bij school verzamelen en vanaf daar met het busje naar de powerrrrboat. om 11 uur lagen we daar op het strand, het is vandaag dus niet zo lekker weer dus echt zonnen was t niet, maar t was wel echt super mooi! We hebben gesnorkeld, en een beetje lopen vervelen( steentjes op mensen/rotsen gooien etc.) t was wel lekker! om half 4 gingen we weer terug.
Gister maar weer hier gegeten, wat broodjes gehaald en tapenade en vanavond weer, lekker budget dus( voor het eerst..)
Morgen maar weer een relax dagje, we gaan even kijken bij Spinola Bay.
We vermaken ons hier zeker, er is zoveel te doen dus dat komt de komende weken ook wel goed!
Ik ga nu even douchen enzo, dus jullie horen binnenkort weer meer!
xxxloves
foto;s trouwens op http://www.mijnalbum.nl/Album=UUGTNJ4P

• 19 September 2009 - 18:01

Ester:

Beentje!
    Volgens mij heb jij zo'n rielekst leventje daarzo! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Dat mooie weer op die foto's ook!
    En wie zijn die gasten nou waar je mee omgaat ^^ ^^ ^^ ^^? hihihiii
    Ik ga maar eens uitzoeken hoe dat skype werkt! Want dan moeten wij eens even budgetbellen! Ga ik zondagavond uitzoeken als ik weer in Leijuh ben! Heb je al een beetje engels geleerd ^^? of ben je te druk bezig met chillen?
    Veel plezier lieve beenie! En kijk uit met verbranden hihi :P
    KUSSSS

• 19 September 2009 - 19:54

Marien:

Leuk dat er zoveel te doen is, en leuk dat er ook in het weekend wat georganiseerd wordt!

We hebben de foto's bekeken, als je niet beter wist, en niet gelezen had van lessen van 80 minuten, dan zou je bijna denken dat het om een vakantie ging....echt een mooie omgeving voor een studie!

Veel plezier morgen in Spinola Bay!

• 20 September 2009 - 09:48

Oma VdB:

Beste Sabine! Heb met veel interesse de afgelopen dagen je avonturen gevolgd, krijg de indruk dat je al aardig begint te wennen, dat is misschien ook niet zo moeilijk in zo’n mooie omgeving! Hoop dat de zon inmiddels weer terug is en je weer lekker op je dakterras kan zitten. Je moet wel een beetje koken hoor! Hier is alles ok, zelfs het weer. Hoop van je te blijven horen! Sterkte en liefs van oma