dagje1 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu dagje1 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

dagje1

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 September 2009 | Malta, Valletta

dag 1 is alweer bijna voorbij, nu met Wessel aan het relaxen op mn dakterras. vanmorgen eerst naar school, wachtenwachtenwachten paar filmpjes gekeken en we zouden nog een test moeten doen maar uiteindelijk toch niet. ben nu ingedeeld in level 4 van de 8, samen met wessel en levi. verder nog niet zo veel aanspraak aan de rest. na de rondleiding door de stad zijn we met zn 3e naar het strand gegaan, waar het zand net iets te hard was. volgende keer maar een bedje zien te regelen. daarna even boodschappen gedaan en naar app om even te skypen met papa en mama! daarna weer naar Levi en Wessel, proberen een ha[je te eten maar toch maar eerst allemaal een douche dus ik heb mn wandelingen wel gehad! uiteindelijk om half 9 met ze afgesproken om bij Hugo's te eten heerlijke sushi! daarna even naar de welkomsparty maar die spanjaarden zijn maar niks, die er onwijs veel zijn. echt in OVERVLOED! dus daar hebben we het wel 10 minuten volgehouden.. toen maar even kijken in wat clubs, maar dat stelde ook niet zo veel voor op maandag. Levi wilde naar bed dus Wessel en ik zijn nog even aan het chillen op dat heerlijke terrassie. Zo maar eens slapen, morgen van half 11 tot half 6 school!
xxx

• 15 September 2009 - 06:02

Mama:

je bent al weer vroeg wakker ! succes met je eerste echte schooldag, lekker relaxt beginnen, maar pas laat klaar dus.
    Spreken elkar snel weer, xxxm

• 15 September 2009 - 14:41

Lou:

Sab wat klinkt het allemaal leuk ben onwijs jaloers op te ik moet je nu al veel vertellen hoop je op msn te spreken loveX

• 15 September 2009 - 17:07

Florine:

Is die Wessel een chick? En hoe was de sushi?? Die van zaterdag was zeker veel beter. Meid geniet ervan!!!! Liefs, Floor