We zijn errrrr! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu We zijn errrrr! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

We zijn errrrr!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

14 September 2009 | Malta, Valletta

Zo, hier zit ik dan. Het is 7 uur maar ben al wakker heb slecht geslapen, door de warmte, de muggen en misschien toch wel een beetje de spanning...!
Na een heel gezellig afscheidsfeest van zaterdag ook nog een beetje brakjes, zondag middag vertrokken naar Schiphol, nog ontspannen.
Met ouders en broer even een hapje gegeten en toen zat het er toch aan te komen... ik ga ervandoor. Toch wel een beetje spannend nu, ik sta er bijna aleen voor. Lange rij bij de douane dus nog even de tijd om afsscheid te nemen, dat doen we dan ook uitgebreid. NU stond ik er echt alleen voor, nog een laatste zwaai en een lach. Toen ik net in mn eentje liep had ikhet toch wel een beetje moeilijk, maar ik dacht Sabine jij wilt dit, jij kan dit, je ziet ze over 1,5 maand weer!
Nog even wat Nederlandse boekjes gekocht en doorgelopen naar mn gate. Daar een kwartiertje zitten wachten tot we het vliegtuig in mochten. Ik zat bij het raam en 1 stoel naast mij vrij en daarnaast een Nederlandse jongen, die later opweg naar de appertementen ook voor het cambridge diplome bleek te gaan. De vlucht was goed, beetje turbulentie, toch nog eten( wat niet te eten was) en na ongeveer 3 uur landen we dan. Dat was een goed gevoel en ik had er weer zin in! Even op de koffers wachten en toen kwam het er echt van, ik dacht een hele rij met organisaties onderandere EF. Daar aangekomen, naam opgeven en nog even wachten op 2 andere. 1 meisje van 17 uit Utrecht die in februari start met de Hogere Hotelschool in Amsterdam! en later dus mn buurman.
Wij in het busje, op de hobbelige weg waar niet normaal hard wordt gereden, wat een mongolen maar zij zijn het kennelijk gewend! Wessel en Levi(sorry verkeerd verstaan eerst) zitten in het hotel tegen over de school dus daar reden we eerst heen. maar ik moest iets verder. ik kwam aan bij Dean en moest wachten tot ik mn sleutels kreeg, zit ik een apart gebouw, op de bovenste verdieping. Opzich prima appartement, maar een beetje wennnen!
! meisje kwam dr kamer uit omdat ik binnen was gekomen, rare naam had ze, komt uit italie. Er lag nog iemand bij haar in bed, hoe die hebben kunnen slapen is mij echt een raadsel! maar ik mocht bij hun om de kamer zei ze in het italiaans, want engels spreken kan ze nog niet! Toen ik daar lag werd ik gek van de wartme. gelukkig was er nog een bed in de woonkamer, waar ook de deur openstond. dus ik ben daar maar gaan liggen. Gelijk helemaal lekgeprikt...! later toen ik net een beetje sliep kwam een ander meisje binnen lopen, Selena ofzo uit Frankrijk. Na wat gestommel van haar toch maar proberen te slapen wat lastig was door de jeuk, hitte en spanning!
Ik moet vandaag om kwart voor 9 op school zijn, ga dus nu maar even douche, kleren opruimen en ontbijten en de weg naar school zien te vinden!
Jullie horen snel weer van me!
xxx

  • 14 September 2009 - 09:19

    Frans:

    leuk om te lezen
    die wessel en lindsey blijven dus ook 12 weken?
    heb je geen muggenspray meegenomen? en het is er dus nog wel erg warm begrijp ik.
    nou ik spreek je snel
    kus F

  • 14 September 2009 - 12:52

    Florine:

    Hi Sabien! Wat een leuk verhaal. Ben blij te horen dat je helemaal goed op Malta bent aangekomen!!! Beetje jammer van al die muggen, maar dat kan de pret niet drukken. Ik hoor van je! Liefs, Flo

  • 14 September 2009 - 15:40

    Marien:

    Hallo Sabine, Mooi dat je reis goed verlopen is!

    Ik hoop dat je voor vanavond een goed restaurantje weet te vinden, en je slaapplaats wat kunt verbeteren.

    PS. Ik zag dat je al 158 pageviews hebt, dat gaat snel!

  • 14 September 2009 - 16:48

    Alexandra:

    zozo sabbie heeft nu alweer zoveel nieuwe vrieden!!! liefje, heel veel plezier en geniet er van! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Engels in Malta

Taalcursus engels, cambridge diploma halen.

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Laatste daagjes:(

29 November 2009

Aftellen

21 November 2009

Nog 3 weekjes!

13 November 2009

2 maanden

03 November 2009

Nog 5 weken!
Sabine

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 13762

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 September 2015

Working Holiday in Australie!

31 Januari 2012 - 24 Juli 2012

Stage Johannesburg

13 September 2009 - 12 December 2009

Engels in Malta

Landen bezocht: