tripje - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu tripje - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

tripje

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 Oktober 2009 | Malta, Valletta

Hi!
Kom net van de dokter vandaan, maak je geen zorgen ik ben alleen beetje verkouden maar Levi heeft een goede griep te pakken geen idee of het de mexicaanse is dat moet ze dan weer op nieuw laten testen. Maar die moet nu nog 4 dagen dr bed in, maar is al sinds zaterdag ziek.
Zondag uiteindelijk naar Valletta gegaan, met Anne Nas en Tamara, beetje de stad door gelopen/lekker op terrasje gezeten/ heel cultureel gedaan jajaaaaja! Toen we terug gingen zaten we wel lekker in de bus met lekkere muziek dus we zijn lekker blijven zitten en we zouden wel zien waar we uitkwamen.Geen idee waar we geweest zijn, maar het was wel bij het Splash&Fun park, dus we zijn er nog geweest;) Buschauffeur zou wel gedacht hebben, ja of je bus ook nog terug gaat? haha
Daarna gelijk met Anne doorgegaan om bij Amigos te eten wat was dat weer een pretje...
's Avonds nog maar even naar de film gegaan met Anne, Nas, Tamara, Wessel en Chris. Echt een bagger film, einde nog wel goed maar Wessel en Chris zijn er in de pauze ook vandoor gegaan..
Maandag weer heerlijk naar school, kreeg natuurlijk een nieuw rooster maar dat hadden ze nog niet en allemaal gedoe, maar goed heb hem gekregen. De directrice zei dat ik nog een week moest verlengen ofzo voor de cursus maar dat kan helemaal niet dus snapte er niets meer van. maar goed eerste les gister gehad, leuke vrouw klas is wat minder. 2 leuke maar die kende ik al van PET.
Na school met Anne boodschappen gaan doen en een lekkere nederlanse maaltijd gehaald, AVG dus!!
zijn ook gek op wortels met avocado dip hier dus zijn al wat gezonder bezig!
Anne en ik wilden gaan sporten dus we hadden ons er eindelijk toe aangezet, wij daar heen maar toen bleek ie nog maar 3 kwartier open te zijn, ja dat heeft natuurlijk niet zoveel zin. Toen zijn we maar naar de bios gegaan haha.
Daarna nog bij Anne in app, gezeten en toen toch maaar eens naar bed gegaan.
Vandaag om half 1 les tot half 6 ''kort'' dagje dus!
Dus ga zo nog maar een douche pakken en dan ooit eens richting school!
Kusjess

• 06 Oktober 2009 - 16:45

Alexandra:

very nice! klinkt goed ouwe! geniet, niet al te gek doen xxxxxxxxxxxx

• 11 Oktober 2009 - 16:38

Maxime:

haha zijn er nog films in de bios over die je nog niet hebt gezien?;)xxxxxxxxxxxxxx