Weekend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 September 2009 | Malta, Valletta

Hallo lieve volgelingen,
tijdje al niks gehoord maar internet is niet helemaal te vertrouwen hier, en ook druk geweest.
Zaterdag zijn Levi en ik uiteindelijk toch maar naar Valetta geweest, zonder Wessel want die lag nog lui te slapen. Uitgezocht waar de bus was, en welke we dan moesten hebben. Bussen zijn hier echt spotgoedkoop, je betaalt voor alle ritten 47 cent, dus dan denk je ik pak de bus wel vaak, maar je moet iniedergeval niet wagenziek zijn. oh mijn god wat zat je te stuiteren in die bus zeg. We zijn (perongeluk) eerst naar Sliema geweest, we dachten namelijk dat dat al Valetta was maar nee dus. Daar even geshopt, ijsje gegeten en maar weer op de bus gestapt, nu wel naar Valetta! Er viel eigenlijk niet zo veel te beleven daar, veel winkels waren dicht omdat ze aan siesta doen. Toen maar even wat rondgelopen, dachten naar de zee en boulevard te lopen maar dat kennen ze hier niet... en toen tsja, waren we verdwaald, haha. ongeveer een uur in de hitte gelopen en uiteindelijk de bussen weer gevonden, maar eerst nog maar even wat gedronken, dat hadden we wel nodig. Weer thuis maar wat gegeten en daarna op het dakterras gezeten en uiteindelijk nog uitgeweest.

Zondag zijn Levi en ik op het strand gaan liggen, daarna Wessel ook nog. Toen ik wakker werd waren zij alleen ineens verdwenen. 's Avonds wat gegeten met Nastie en Tamara bij Hugo's, en heb daarna weer hier gechillt met Levi, Wessel en Anne terwijl Tamara en Nastie naar de bios waren. Toch ook nog maar uitgeweest maar omdat het al zo laat was, was er bijna niemand meer te bekennen, maar toch nog leuk!
Nog even wat te eten gehaald en gezellig gehad met negers uit New York na wat bitchfight met 2 spaanse meisjes. Die hielden wel van klapjes in mijn gezicht geven namelijk... maar ach alleen maar om kunnen lachen en toen maar eens naar huis gegaan.

Maandag weer heeeeerlijk dagje school, gelukkig maar 2 uur en daarna met Tamara bij het zwembad gelegen, hier gegeten en daarna zitten kaarten enzo. Op school werd ik nog even de grond ingeboord door een invallerares dus Cambridge niveau ongeveer op de grond lag en TOEFL( wat we oefenen) ongeveer het plafond raakte qua verschil a fijn heel gezellig lesje dus. Terwijl ik met dat niveau gewoon goed kan meekomen...

Vandaag iets langere dag, en gelukkig weer mn eigen lerares die ervan schrok dat ze dat gezegd had, het blijkt dus ook helemaal niet waar te zijn dus die was een beetje van de kaart ofzo.
Bij de Cambridge les moesten we een toets maken, soort oefenen voor vrijdag, want dan krijgen we een toets die je niveau bepaalt, PET of FCE. Je kan namelijk niet meer hoger als je eenmaal met 1 bent begonnen, beetje jammer als ik vrijdag PET haal want dan blijf je dus op laag niveau. Maar die toets was echt een eitje, ongeveer dingen die ik kreeg in de tweede met plaatjes en aanvinken. Iedereen vond het makkelijk dus ik neem aan dat we wel FCE gaan halen!
Na school met Wessel, Levi en Anne wat gedronken bij Hugo;s en daarna met Anne bij Amigos gaan eten.
Net nog Bacra gekeken maar daar was niet zoveel aan dus maar uit verveling naar de spelletjes hal gegaan, ja onwijsss leuk! De rest nog gaan chillen bij Wessel maar ik ben best kapot dus ga zo maar naar bed.
Morgen van 9 tot half 6 les, zonder tussen uren dus ik ben heel benieuwd hoelang die concentratie blijft...
Voor het weekend ook al allemaal leuke plannen, dus het weekend komt helemaal goed!
nou dit was het wel weer, ik ga zo lekker mn bed in. En jullie horen snel meer!!!
xxx

  • 30 September 2009 - 15:47

    Ester:

    Ben je geslagen door spaanse chicks?!?!

    En, hallo hoeveel geld heb jij al uitgegeven man! Ik lees alleen maar dat je elke avond uit gaat en naar de bios! Leer je ook nog wat?
    Ik ben nog steeds jaloeerrrrsss

    KUSSSS en niet te hard party-en! En spaanse bitches gewoon terug meppen ^^

  • 30 September 2009 - 18:25

    Alexandra:

    wat leuk zeg!! is levi een jongen?? daar trek je wel veel mee op he haha ik neem aan dat je de FCE gaat halen, doe je best! xx

  • 30 September 2009 - 18:40

    Sab:

    ja indd es.. maar niet hard ofzo;)
    geld gaat er inderdaad goed door heen hier, is wel stukken goedkoper dan in Chersoooo!
    Ik leer een heleboel hoor:P
    Ali: levi is een meisje;) jammer joh haha veel leuks hier niet te bekennen...
    xxx

  • 30 September 2009 - 18:42

    Marien:

    Het verhaal van de invallerares begrijp ik niet helemaal, maar ze was kennelijk niet zo goed bezig! Goed dat je nu je eigen lerares weer hebt.
    Heb je nog meer oefentoetsen voor vrijdag?
    Gaat vast lukken met die toets, misschien voor de zekerheid voor vrijdag een keer op tijd naar bed :)

  • 02 Oktober 2009 - 14:03

    Panicos:

    Meeen je dat nou sab, heb je losse handjes gekregen hahah, maar zo te lezen heb je het wel leuk daar, mja je praat tegen me op msn dus ik zal daar wel ff verder praten hahah xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Engels in Malta

Taalcursus engels, cambridge diploma halen.

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Laatste daagjes:(

29 November 2009

Aftellen

21 November 2009

Nog 3 weekjes!

13 November 2009

2 maanden

03 November 2009

Nog 5 weken!
Sabine

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 13729

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 September 2015

Working Holiday in Australie!

31 Januari 2012 - 24 Juli 2012

Stage Johannesburg

13 September 2009 - 12 December 2009

Engels in Malta

Landen bezocht: