uhhhhh - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu uhhhhh - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

uhhhhh

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

21 September 2009 | Malta, Valletta

Goedemorgen,
heerlijk geslapen vanacht. Zijn gister dus naar Spinola Bay geweest, heel leuk haventje enzo maar geen strand te bekennen helaas. Even naar Sliema gelopen, maar daar viel niet heel veel te beleven. Psv-feyenoord gekeken bij een tentje, jaja dat zenden ze hier ook allemaal live uit! Meer nederlanders dan verwacht! Wessel was van kamer geswitched dus daar zijn we even gaan chillen, daarna allemaal even gaan douche met koud water olee warm water komt er niet uit bij mij...
We zijn toen met zn 3e gaan eten bij Amigos en ik moet zeggen dat het gister best te eten was. 4 nederlandse meisjes uit mijn app zaten daar ook, die hebben we zaterdagavond leren kennen. Het is hier een beetje hopeloos wat je kunt doen 's avonds, dus we dachten we gaan maar even kijken bij het uitgaan want Hugo's bleek wel leuk te zijn, t was alleen pas half 9 dus wat doe je in die tussentijd?!
Na lang denken, weer naar de bios, zullen we bowlen, nah ik ga maar naar bed, uiteindelijk toch wat gaan drinken bij Hugo's Lounge waar 3 van de 4 nederlandse meisjes zaten dus daar zijn we bij aangeschoven uiteindelijk naar Hugo's Passion gegaan( het uitgaansdeel) was niet heel veel aan. Toen maar opzoek geggaan naar een waterpijp. Levi en Wessel zijn nog in de Bal geweest( zo;n ding wat omhoog schiet, heel leuk) daarna toch maar naar huis. Vandaag pas om half 1 naar school, alleen dan meer dan 2 uur tussen uur en dan weer tot half 6 ik denk dat ik maar in die tussentijd gewoon lekker op het strand ga liggen!
xloves

  • 21 September 2009 - 09:01

    Mama:

    je hebt maar een zwaar leven begrijp ik......

  • 21 September 2009 - 20:43

    Marien:

    Meer dan 2 uur tussenuur? Lijkt me vervelend. Was er een leraar ziek?

    En koud water in de douche? Dat was maar tijdelijk hoop ik?

    Maar goed, de werk/studieweek is weer begonnen...succes maar weer!

  • 22 September 2009 - 06:42

    Sabien:

    Nee, is gewoon een standaard tussen uur, duurt net iets te lang maar op het strand was het prima!
    koud water weet ik niet hoelang dat gaat duren, ik ga het zo iig proberen te melden als die jongen er is.
    vanacht niet lang geslapen. van 6 tot 8, dus nu kapot naar school...!
    x

  • 22 September 2009 - 16:03

    Florine:

    "ik denk dat ik maar in die tussentijd gewoon lekker op het strand ga liggen!"
    Inderdaad wat je mama zegt...
    Wat een zwaar leven!!!

  • 22 September 2009 - 21:53

    Ellen:

    Klinkt heerlijk allemaal Sab! Gelukkig ben ik ook niet jaloers ofzo hoor.. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Engels in Malta

Taalcursus engels, cambridge diploma halen.

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Laatste daagjes:(

29 November 2009

Aftellen

21 November 2009

Nog 3 weekjes!

13 November 2009

2 maanden

03 November 2009

Nog 5 weken!
Sabine

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 13724

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 September 2015

Working Holiday in Australie!

31 Januari 2012 - 24 Juli 2012

Stage Johannesburg

13 September 2009 - 12 December 2009

Engels in Malta

Landen bezocht: