Laatste daagjes:( - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Laatste daagjes:( - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes:(

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 December 2009 | Malta, Valletta

nog 6 dagen... en dan ben ik weer thuis, aan de ene kant heel veel zin in, iedereen weer zien enzo maar aan de andere kant wil ik echt heel graag hier blijven. Alles nog steeds heel relax hier, eigen leventje, lekker weer, eigenlijk toch best prima hier haha..
maar goed dat gaat helaas niet, en thuis zal ik me ook echt weer gaan vermaken!

Afgelopen week..;
zondag nadat tamara thuis kwam toch maar hier gegeten, zij had namelijk uitgebreid geluncht dus maar even wat pasta gemaakt. Maar voor toetje toch nog even naar Parapett gehobbeld..daarna hier weer film gekeken weer niet zo;n boeiende zondag dus.
Maandag weer heerlijk naar school geweest, spreek examen kwam nu ineens wel dicht bij, dus veel geoefend.
Na school bij Nero gegeten, hier weer een beetje gerelaxed en 's avonds weer naar de welcome's party.. Was alleen niet zo leuk, alle cuties waren weg dus geen feestje.. vroeg naar huis gegaan en gaan slapen.
Dinsdag weer 5 uur school en daarna weer voor de verandering onherkenbare soep bij Nero gegeten, als voorgerecht krijg je daar altijd soep maar we hebben nog nooit geweten wat voor een soep het was haha;) maar altijd best lekker.
Daarna thuis niet zo veel gedaan, film gegeken en sims gespeeld.
Woensdag ochtend weer heerlijk naar school en 's middags hadden we de EFCELT toets, deze geeft eigenlijk gewoon je niveau aan, en krijg je bij je certificaat. Uiteindelijk B2 gehaald, level 5 is dat, dus gewoon mijn level.
's avonds Nero's en daarna hier met Aline en haar kamergenoot Elionoor hier wat gedronken en daarna naar Hugo's vertrokken. Superleuke avond weer, paar cuties waren weer terug van hun Europatrip dus dat was weer een gezellig feestje!
donderdag ochtend nog een beetje te brak dus mn spin maar even overgeslagen. de dag van het spreek examen, op school nog goed geoefend. We hadden maar 1 lesje omdat we om 5 uur in Sliema moesten zijn. Eerst nog even wat met de klas gedronken. Raul en ik waren de eerste, en eerder dan we zouden moeten want mensen voor ons waren niet komen opdagen, maar goed. voor ons gevoel is het goed gegaan, we hebben de taken voltooid en lekker geluld;)
Daarna weer lekker naar huis gegaan, en totaal geen zin meer om naar buiten te gaan, dus maar weer even wat pasta gemaakt, wat films gegeken en daarna heerlijk gaan slapen.
Vrijdag, officeel laatste les dag, niet zo heel veel gedaan eigenlijk op school, nog wat geoefend voor de rest van het examen.
Had mn certificaat binnen gekregen, en totaal geen zin meer in de andere lessen, dus ben ik maar lekker naar huis gegaan..
Daar voor de verandering films gekeken totdat Tamara thuis kwam en dr laptop weer nodig had. mijne is namelijk nog steeds kapottt:(
Er was een nieuw restaurant geoepend wat ze ook in Nederland hebben : Wagamama, dat dus maar eens uitproberen, was lekker maar niet heel bijzonder, ook de sfeer was niet echt heel gezellig. maar goed toch wel even leuk.
's Avonds wilden we nog even een filmpje kijken en toen stond aline ineens alweer voor de deur met elionoor en giulia. Hier even wat gedronken, omgekleed en weer naar hugo's gegaan. t was nog vroeg en tamara en ik hadden eigenlijk nog helemaal geen zin.. zij hadden nog honger dus eerst maar even wat gaan eten..
uiteindelijk toch een hele leuke avond gehad, en was kapot van t dansen dus maar iets eerder dan sluitingstijd naar huis gegaan;)
daar nog even heerlijk wat pasta gemaakt, haha wat ga ik dat missen gewoon lekker om 4 uur 's nachts koken.. MAM, alvast sorry als het in Nederland een keer gebeurd;)
Zaterdag zouden we met de dames gaan lunchen in Sliema maar het duurde allemaal wat lang, en was ondertussen begonnen met leren. Ze stuurde een smsje dat ze er al waren. maar we hadden echt geen zin meer dus zijn uiteindelijk niet gegaan. 's avonds weer bij Nero's gegeten en daarna niets meer gedaan, internet is ook beetje traag dus we konden geen film ofzo kijken...
En op zo'n sinterklaas avond moet je toch wat doen.. maar helaas! wel lekker genoten van het snoepgoed uit Nederland van sinterklaas, danku danku! Nu nog een ander pakketje ontvangen, sint had wat moeite om van Nederland weer naar Malta te komen dus het duurt wat langer;) ben benieuwd oudjes:D
Vandaag ook niet zo veel gedaan, al vrij vroeg wakker. Verder geleerd, tamara alweer heel de dag op de sims, haha die is verslaafd hier van verveling.
Vanavond denk ik niet zo veel meer doen.
Morgen nog even een extra les...
Dindsdag examen....! en dan de rest van de dagen weer een beetje feesten, tas in pakken, en weer back to Holland:(:)
Tot zaterdag!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 06 December 2009 - 19:45

Alexandra:

succes met je examen!! geniet nog de laatste daagjes! x

• 06 December 2009 - 22:12

Frans:

ik kijk er wel naar uit om je weer te zien zaterdag

• 07 December 2009 - 21:56

Marien:

Succes morgen!

En een hele goede terugreis!

• 09 December 2009 - 08:36

Mama:

ik ben wel blij dat je weer thuis komt hoor !
    zaterdag a.s. 11.05 uur op schiphol, vlucht km0398 !!! en een goed gevoel over het examen van gisteren, joepie !

• 10 December 2009 - 14:27

Steven:

Kan je niet nog even daar blijven?

• 10 December 2009 - 14:27

Steven:

Grapjee sta te popelen=)

• 10 December 2009 - 16:04

Liefste:

Vind het ook heeel leuk om jou weer te zien broeder!
    jij staat zeker te popelen omdat ik dan ook de badkamer kan schoonmaken he haha:)
    tot over 42 uurtjes
    xxxxxxxxx<3

• 12 December 2009 - 12:40

Tamara:

ik mis je cutieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xxxxxxx