Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

21 November 2009 | Malta, Valletta

Pff wat gaat de tijd snel hier, het is nu alweer een week geleden dat ik mn laatste blog schreef en die tijd is echt weer omgevlogen!
Vrijdag avond zijn we in Zest gaan eten, de mensen vonden het weer erg fijn dat we er waren, en daarom kregen een bord sushi van ze, dat gaan ze serveren met kerst en aan ons de eer om het te proeven..!
Na het eten hier nog wat gedronken, en daarna weer uitgeweest! Laatste avond van een aantal mensen dus het was weer afscheid nemen!
Op zaterdag voeren we meestal niet zo veel uit, ook die dag hebben we heel de dag in bed gelegen, uiteindelijk maar eens aangekleed om wat te gaan eten en daarna thuis weer films enzo gegeken...
Zondag was ook niet zo bijzonder, 's avonds weer bij Nero's gegeten en daarna naar de film 2012 gegaan, we wilden eerst om 9 uur maar die was al uitverkocht dus zijn uiteindelijk pas om 11 uur gegaan. Lange film maar wel hele goede! zeker een aanrader! Omdat het een lange film was waren we uiteindelijk pas om 2 uur thuis.
Toen maar gaan slapen en de volgende dag weer ontzettend fris naar school...!Ik had uiteindelijk maar 1 uurtje les, want mn lerares was ziek.. toen zijn we maar met de klas wat gaan drinken en daarna naar huis gegaan. Toen de rest uit school kwam niet zo veel gedaan en daarna weer bij Nero;s gaan eten. 's avonds again a night naar hugo's, raar dat t leuk blijft;)
Dinsdag wel weer gewoon les. Na school wat huiswerk gemaakt en daarna weer bij nero;s gaan eten en 's avonds nog naar een film, dat hadden we beter niet kunnen doen want t was een te rare film...alleen de hoofdrol speler was lekker;)
Woensdag ochtend was er een explosie in een plaats een half uur hier vandaan, waardoor in heel Malta de stroom eruitlag tot een uurtje of 11... niet heel fijn maar we konden wel zonder, verwarming kennen ze toch niet hier. Op school deed alles t wel maar dat kwam door de generator. Maar heel de uitgaan straat en alle eettentjes hadden ook niets, heel raar gevoel.
Wel gewoon normaal les en na school met Tamara naar Marsa geweest om een pakketje op te halen wat zij uit Nederland had gekregen. Heel gedoe allemaal, en t bleek dat daar de explosie was geweest maar niets van gezien..! Toen we terug waren even lekker geslapen en daarna weer eens voor de verandering bij nero's gegeten. 's Avonds weer uit in Hugo's. Super leuke avond gehad, en maar goed dat ik hier over een paar weken weg ben, haha;)
Donderdag pas weer laat les, was allemaal niet zo interessant. 's avonds zouden we met de klas bij Estilo gaan eten. Half 8 daar afgesproken en toen voor bijna niets, lekker gegeten! De rest was bij Zest uit eten met nog een nederlandse en zweedse jongen, die waren al thuis toen ik weer thuis kwam dus daar nog even mee gezeten en toen maar eens naar bed gegaan.
Vrijdag ook weer dagje naar school, maar was niet zo lekker en ontzettend moe, dus ben uiteindelijk na mn FCE lessen naar huis gegaan en heel de middag geslapen! de rest heeft het ook een goede middag uitgehouden in bed, en uiteindelijk maar eens om een uur of half 8 eten gaan halen, Tamara indiaas en nas en ik weer sushi. Na het eten gaan omkleden en om een uurtje of half 12 maar weer opstap gegaan.
Was niet een hele boeiende avond maar wel gezellig! Vandaag ook weer niet zoveel gedaan, Tamara moest naar Msida voor een selectie voor een L'oreal reclame iets, en ze is door!! Dus haar haar wordt morgen geverfd en dan maandag een soort van shoot, weten nog niet precies wat. Super leuk!
Nas en ik hebben de hele dag gooische vrouwen gegekenen in bed, gaan ons zo maar eens aankleden om wat te gaan eten!
Vanavond waarschijnlijk niet zoveel, misshien nog even uit..!
Dat was het wel weer van afgelopen week, er staan weer wat foto's op 'mijnalbum'. Genietse;)
Ik spreek en zie jullie snel weer!!
liefs

• 21 November 2009 - 21:29

Marien:

Okee, gaat wel goed zo te zien!

Morgen lekker uitrusten en dan nog even die laatste weekjes!

• 28 November 2009 - 18:47

Vervelend Ventje:

HAaaaaaaaa kan niet wachten tot je thuis bent