Nog 5 weken! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Nog 5 weken! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 November 2009 | Malta, Valletta

Daar ben ik weer!
Weekje weer supersnel voorbij, oudjes zijn zondag ook weer vertrokken.
maandag hebben we 's avonds bij Papparazzi gegeten, in spinola bay, heel leuk restaurant alleen de porties waren toch echt veeeeel te groot!
's Avonds met de dames nog naar Hugo's gegaan.
Dinsdag weer heerlijk naar school en 's avonds weer lekker naar papa en mama en bij Barracuda gegeten, mooi visrestaurant net iets voor Sliema. Niet zo veel gedaan meer daarna!
Woensdag weer zo'n lange dag naar school, 's middags nog wat huiswerk en toen weer naar het hotelletje. Daar 's avonds weer bij Zest gegeten, was een soort buffet met allemaal lekkere dingen.
's Avonds weer naar Hugo's, gezellig avondje;)!
Donderdag beetje brakjes omdat het toch wel erg leuk was woensdag! dus school was niet een top activiteit..
na school weer naar papa en mama toe en daarna bij Bianco's gegeten. Daarna lekker gaan slapen.
Vrijdag tot 2 uur school dus daarna met papa en mama naar Valletta, daar even wat zitten drinken nog wat rondgegeken, weer met het veerbootje terug.
Papa en mama hebben zelf gegeten, jawel op bed haha. Ik had een afscheidsetentje van Margriet. Dus gezellig beneden zitten eten, studentenmaal maar lekkerlekker! Na het gingen hadden we een bowlingbaan gereserveerd dus zijn we gaan bowlen, wel leuk maar niet super, maar ja het blijft bowlen he;)
Daarna nog even wat gedronken bij Hugo;s, Margriet is toen naar huis gegaan om te slapen en wij zijn nog wezen stappen. weer een leuke avond!!!
Toen Anne en ik thuis kwamen hebben we nog maar even gewacht totdat Margriet wakker werd, die moest namelijk om kwart voor 6 opstaan. Ik heb dr toen gedag gezegd want ik stortte echt in, de andere meiden zijn nog wakker gebleven tot ze op werd gehaald.
Zaterdag met papa en mama naar Gozo geweest,weer een vermoeiend dagje na 3 uur slaap;) Wel weer leuk om te zien, maar meer dan 2 keer hoef je er ECHT NIET heen. Dat eiland kan je echt in 1 dag zien dus ik had de helft ook al gezien.
Toen we terug kwamen zijn we nog even op bed gaan liggen in het hotel en daarna bij een lekker restaurant gaan eten in Spinola Bay. Er goed en lekker!
Zondag gingen ze me weer verlaten, 's ochtends/'smiddags nog even wat gebrunchet en daarna afscheid genomen. Daar gingen ze weer! Nog 5 weekjes hoor dan ben ik weer thuis;)
's avonds eerst niet zo veel gedaan, uiteindelijk bij NERO'S gaan eten, we kunnen nu namelijk uit 2 restaurants kiezen.. jawel!
Was stuk beter dan bij Amigos terwijl daarvoor ( volgens wes en levi) amigos veel beter was.
Daarna nog bij mij wat zitten drinken. En daarna weer naar hugo;s vertrokken...
Toen was t alweer maandag, dacht lekker tot uurtje of 11 te kunnen slapen, nee hoor staat de man van de receptie voor mn deur met het verzoek of ik naar App 1 wilde verhuizen wel nu, omdat er gister te veel overlast was...
Heel gedoe, bleek uiteindelijk niet helemaal voor ''overlast'' te zijn geweest maar gewoon voor de schoonmaak, ze waren het vorige week al van plan maar toen hadden ze geen goede reden ofzo.. heel raar allemaal, dus gister middag maar een beetje hier in dit huisje mn plek gevonden. Zometeen naar school dus ik ga maar eens wat doen!
liefs,
xx
foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=UUGTNJ4P

• 03 November 2009 - 14:26

Mama:

zoals jullie wel kunnen lezen hebben wij Sabine eens lekker verwend vorige week met al die etentjes ! Het was een hele opoffering voor ons, maar ja je moet wat voor je dochter over hebben he ? Alle doordeweekse dagen hebben Frans en ik samen het hele land bekeken per bus, we hebben wel ongeveer alle oude stenen gezien en een dag lekker op het strand gelegen. Opeens viel het wel op dat Sabine toch wel veel uren op school en met huiswerk zoet is, dat gaf toch een andere indruk dan de verslagen over etentjes, drinken en bioscopen. Gelukkig maar.....Het afscheid was nu nog moeilijker dan de eerste keer en volgens mij moet ze nog wel 6 weken en niet 5, maar we zijn over de helft en tellen af !

• 08 November 2009 - 22:13

Marien:

Nog minder dan 5 weken nu!

Succes weer morgen!