Gozo - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu Gozo - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

Gozo

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

18 Oktober 2009 | Malta, Valletta

Hello followers,
Alweer een tijdje niets gehoord, wee een druk en vermoeiend weekje achter de rug!

Maandag na school met Anne bij Amigos gegeten. 's avonds hebben we hier met zn alle koek gebakken, haha dat was niet echt een succes maar wel leuk! Verder nog een beetje gekaart en 's avonds nog maar even naar de welcome party om te kijken wat voor nieuw vlees we op school krijgen.

Dinsdag niet zo veel gedaan, na school weer naar Amigos en daarna een beetje gechilld niet heel boeiend dus.

Woensdag weer een lange dag op school en daarna hier gegeten 's avonds weer eens voor de verandering naar Hugo's geweest.

Donderdag pas om half 1 les, dus 'maar' 3 uurtjes. Ik had alleen echt geen zin, deze week veel gehad dat ik weer naar Voorburg wilde. Even terug naar het oude leventje en jullie natuurlijk. Voelde me dus niet zo top die dag en toen werd mn lerares ook nog eens helemaal gek, Vikky een hongaars meisje vroeg waarom we altijd zo het boek moesten volgen en dat pikte ze blijkbaar niet, ze was even weg en toen ze terug kwam moesten ik en vikky ineens naar het hoofd van de lessen, daar kregen we een hele preek of we het niet eens waren met de les geving van haar docenten. ik omdat ik maandag na een uur woordjes raden vroeg of we wat anders konden doen want het werd een beetje saai, nou goed wij die preek aangehoord en blijkbaar hadden we haar erg gekwetst met ''commentaar'' op haar les. Bleek dus terwijl wij weg waren, zij heeft gehuild omdat ze boos was op ons en tegen de rest van de klas lopen schreeuwen. heel apart allemaal, dus vrijdag ochtend maar even ons excuus aangeboden omdat dit dus niet echt de bedoeling was..
Beetje raar dus allemaal. 's avonds hier gezeten met Anne en Nastie een beetje spelletjes gespeeld op de computer.

Vrijdag na school eerst een beetje gechilld. Natalia is vandaag vertrokken naar London omdat ze het hier zat was dus maar even een afscheids feestje. Eerst gegeten bij een restaurant en daarna hier gezeten om vervolgens uit te gaan. Was weer een leuk avondje, jammer dat ze weg is...!

Dit weekend met Anne, Nastie en Tamara naar Gozo geweest. Zaterdag om half 3 de bus gepakt naar de ferry. Daarna weer de bus naar de hoofdstad van Gozo. Stelt niet echt veel voor daar. Eerst maar eens om zoek naar een goedkoop hotel. We zijn uiteindelijk bij een Guesthouse terecht gekomen, onwijs lelijk maar toch ook wel weer schattig.
Na aankomst eerst even een uurtje geslapen en daarna uiteten geweest. Heel luxe restaurant maar het eten viel een beetje tegen, helaas!
Toen maar weer terug naar ons kamertje, we wilde nog uit maar wisten niet waar dus uiteindelijk maar gevraagd waar we het beste uitkonden. Dat bleek ver weg te zijn dus zouden met de taxi moeten, die waren alleen nergens te bekennen. Ohh wat was het daar uitgestorven zeg, maar uiteindelijk een discotheek gevonden, het was niet echt boeiend aangezien het een soort van schoolfeest was en alle mensen waren Maltees, en ze stonden ongeveer allemaal strak van de drugs. niet heel fijn dus!
Wij dus maar weer naar huis, best snel gaan slapen waren allemaal nog kapot van vrijdag nacht.
Vanmorgen rustig aangedaan, daarna naar Citadel gegaan. Dat is het bekende van Gozo, was best mooi. Mooi uitzicht over Gozo. Daarna weer tetug gegaan naar het guesthouse, de rest viel in slaap maar had daar toen geen zin in. Toen maar eens om 6 uur weer terug gegaan, waren om half 9 thuis. MEt anne naar amigos gegaan en nu lekker in mn eigen appartementje nog steeds zonder kamergenoot!
Zo maar een slapen!
Tot snell
xxxx

• 19 Oktober 2009 - 17:20

Marien:

He he, daar is ze weer!

In Nederland moet je niet zijn hoor, het is hier hartstikke koud! :)

Nog even doorbijten, nog ruim 7 weken als ik het goed uitreken, en volgende week krijg je bezoek!

• 21 Oktober 2009 - 19:27

Oma VdB:

Hallo Sabine! Fantastisch, dat je ons laat meegenieten met jouw belevenissen. Iedere dag vragen we ons af: “Is er een nieuw bericht van Sabine?”. Gelukkig is naar ik aanneem de griep overwonnen. Dat je wel eens naar het leven in Voorburg verlangt viel te verwachten, zo’n gezellig dorp! Fijn dat papa en mama komend weekend jou komen bezoeken. Hopelijk schijnt de zon dan, wij hier in Voorburg hebben de winterjas al aan! Wens je nog veel plezier en wijze (Engelse) lessen, veel liefs van Oma