weekend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

12 Oktober 2009 | Malta, Valletta

Hallo luitjes!
t gaat hier al ietsjes beter maar nog niet op en top..
Foto's op: http://www.mijnalbum.nl/Album=UUGTNJ4P
En even voor de hyves mensen; hyves werkt niet echt lekker, ik kan krabbels lezen etc. maar ik kan niet reageren, geen foto;s plaatsen enzo dus niet boos zijn als je geen reactie krijgt;)
Donderdag verder niet zoveel gedaan, hier gegeten en daarna beetje gerelaxed.
Vrijdag had ik niet echt lang les, maar door de airco op school voelde ik me onwijs beroerd dus ben bij mijn laatste uur maar naar huis gegaan om te slapen. Heb heel lang geslapen en daarna kwamen Levi, Anne en Wessel hier om te eten. t was niet echt een succes maar goed beter dan Amigos.
Eerst nog beetje gekaart en toen maar eens uitgegaan. Was een leuke avond, uiteindelijk ook pas om 7 uur ofzo thuis..
Zaterdag dus maar even geen wekker en lekker uitslapen, we zijn uiteindelijk gaan lunchen aan Spinola Bay, heel gezellig mar allemaal een beetje te brak. 's Avonds bij Amigos gegeten met Anne, Levi en Margriet.
En mijn chille appartement werd daarna uiteraard gebruikt om te chllen. Wat kaart spelletjes en daarna weer op stap.
Alleen zaterdag is niet echt leuk, het is veeeeelste druk, dus je had geen ruimte en met die vieze Maltesers om je heen word je ook niet echt heel blij. Uiteindelijk nog wel leuk gehad in Hugo's.
Zondag was echt een te brakke dag, heb geloof ik tot half 3 geslapen en daarna op bed in de woonkamer Sims gespeeld.
uiteindelijk haddden we maar eens besloten dat we bij hugo's gingen eten. Weer overheerlijk sushi!
Daarna weer hier gezeten en gekaart en toch nog maar even gaan kijken of het uitgaan nog wat was, maar ik was binnen een half uur weer thuis, was moe en er was bijna niemand, geen reden om te blijven dus.
Vandaag 2 lesjes gehad nu dus al lekker vrij.
T gaat allemaal zo snel, het is gewoon alweer mijn 5e week. die zijn echt voorbij gevlogen maar als ik er aan denk dat ik dus nog 9 weken moet duurt dat weer heel lang.
Maar papa en mama komen gezellig volgende week langs! kijken hoe jullie ervan gaan genieten oudjes;)
Maar goed, dit was wel zo;n beetje wat er te vertellen viel.
Tot snel!
xxxx

  • 12 Oktober 2009 - 15:50

    Alexandra:

    klinkt weer super! je moet ook niet zoveel uitgaan he als je ziek ben! kusjes van dit jaloerse meisje xx

  • 12 Oktober 2009 - 17:09

    Marien:

    Mooie foto's, die bus is super!

    Is dat een fort waar jullie met z'n drieen voor poseren?

  • 12 Oktober 2009 - 21:56

    Frans:

    wel erg veel cultuur op die foto's zeg, dat is zeker doordat je nog wat ziekjes bent! maar het ziet er wel leuk uit en ook wel erg lekker weer vergeleken met hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Engels in Malta

Taalcursus engels, cambridge diploma halen.

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Laatste daagjes:(

29 November 2009

Aftellen

21 November 2009

Nog 3 weekjes!

13 November 2009

2 maanden

03 November 2009

Nog 5 weken!
Sabine

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 13730

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 September 2015

Working Holiday in Australie!

31 Januari 2012 - 24 Juli 2012

Stage Johannesburg

13 September 2009 - 12 December 2009

Engels in Malta

Landen bezocht: