lekker weer? - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu lekker weer? - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

lekker weer?

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

25 September 2009 | Malta, Valletta

Het is een wonder, ik zit nog buiten. We waren vandaag vrij, heb eigenlijk niets gedaan, ga zo nog naar de bios. Ja al voor de 3e keer, als er niks te doen is, dan maar bios.
Gister vermoeiende schooldag was onwijs moe, wilde eigenlijk 's middags gaan slapen maar ik dacht, dan wordt ik alleen nog maar moeier/meer moe als ik wakker word.
's Avonds maar weer hier gegeten, samen met wessel en levi. zij champignon soep, waar geen champ in te bekennen was, bah wat zag dat er vies uit maar gelukkig had ik een lekker tomatensoepje;)haha
Daarna zitten kaarten met Anne en Nastie erbij! later op de avond moesten we naar binnen verhuizen omdat het onwijs hard begon te regenen. om een uurtje of 2 toch maar uitgegaan, door de zeikende regen en onweer.. daar liepen we dan met een laken boven ons hoofd om een beetje droog te blijven;p
toch een beetje verkeerd ingeschat dat het in malta altijd zo lekker weer is... toen we uiteindelijk kapot en gebroken als 1 van de laatste de club verlieten nog even wat gegeten en daarna gelijk gaan slapen, aah heerlijk dat er geen wekker aan hoefte! vandaag dus geen reet uitgevoerd, morgen miscchien als het weer meezit naar Valetta. Hopelijk wordt het dus mooi weer!
Volgende week dan dus aan voorbereidingen beginnen voor het examen!
Ik ga er vandoor! jullie horen snel meer=)
xxx

• 25 September 2009 - 21:02

Frans:

leuke nieuwe foto, ik kreeg op mijn werk, waar ik je blog liet zien, al kommentaar dat je achter zo'n grote zonnebril verstopt zat. Volgens onze krant za,zo,ma,di alle dagen alleen maar zon zonderwolkje en 26-27 graden, dus het komt wel goed bij je.
    plezier en kus

• 29 September 2009 - 16:43

Marien:

En hoe is het nu, bevalt het Cambridge programma?

• 30 September 2009 - 18:17

Alexandra:

heerlijk... ben niet jarloes kind geniet!