bah - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu bah - Reisverslag uit Valletta, Malta van Sabine Bakker - WaarBenJij.nu

bah

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

23 September 2009 | Malta, Valletta

goedenavond!
hier zit ik dan, weer binnen aangezien het buiten stormt...
maandag prima schooldagje gehad, 's avonds hadden we een verjaardag van spaanse roommate van de andere nederlandse meisjes, was onwijs gezellig! daarna uitgeweest bij Hugo's haha wat een avond. ik lag uiteindelijk om 6 uur in mn bed, en om 8 uur ging weer heerlijk de wekker. dus lekker brakke dag om flapjes verjaardag! grote broertjes worden nu echt groot! dinsdag avond dus maar even niks gedaan, we wilden naar de film maar dat is het ook maar niet geworden, allemaal te brak. Ik had dus geen warm water, dus was van plan om vanmorgen maar een brief te schrijven, maar ik deed eens slim en er bleek een knopje te zitten buiten de badkamer, naast het licht en die bleek van de boiler te zijn dus tadaaa daar was warm water pff wat was ik blij!
vandaag lange dag school gehad, van 9 tot half 6 wel met een tussen maar met die regen is dat niet zo lekker, daarna even wat boodschappen gedaan en hier gegeten, zometeen wel weer uit waarschijnlijk! morgen weer best lang dagje, maar vrijdag zijn we gelukkig vrij omdat het maandag indepence day was. en vanaf volgende week echt aan het cambridge programma beginnen.
ik ga even een douchje plegen, talk to you later!
xxx

  • 23 September 2009 - 19:00

    Paul:

    klinkt als één lange lekkere vakantie met hinderlijke onderbrekingen van enkele lessen ;o)

  • 23 September 2009 - 20:14

    Frans:

    Hoi Bienie, jammer van dat weer, maar na morgen wordt het weer beter heb ik gezien en de temperatuur blijft goed.Is het eten nu goed gelukt of heb je ook behoefte aan het "studenten kookboek"wat je aan
    Steven hebt gegeven. Staan hele leuke dingen in.Ik had nog niet zoveel gelezen over school, maar ik zie steeds meer Engels in je verhaaltjes, dus dat gaat wel goed denk ik.
    Talk to you later...

  • 24 September 2009 - 11:08

    Mies:

    Nou Sabientje, hoor en lees dat je het goed naar je zin hebt, houden zo!!!!
    Vanmorgen met je mams een bakkie gedaan, gezelligheid! Geniet er maar goed van, voor je het weet is het voorbij..
    Doe voorzichtig en succes met Engels!
    Liefs,
    Mies en dikke klapzoen van Claire en Lisa

  • 24 September 2009 - 16:43

    Alexandra:

    oh sabbie je verandert ook niet he, je blijft maar uit gaan je moet studeren!!!

  • 24 September 2009 - 20:00

    Marien:

    Daar zit wel wat in, in de vorige bijdrage..... :)

    Maar volgende week begint het echte Cambridge programma, schrijf je. Betekent dat ook (nog) meer studie?

  • 25 September 2009 - 10:31

    Sabine:

    Nee, ik krijg niet meer uren. hou gewoon 16 uur van 80 minuten, maar je hebt 1 vak zeg maar 9 uur per week en daar zat ik eerst in les level 4 en daar ga ik nu dan naar les level PET cambridge.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Engels in Malta

Taalcursus engels, cambridge diploma halen.

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Laatste daagjes:(

29 November 2009

Aftellen

21 November 2009

Nog 3 weekjes!

13 November 2009

2 maanden

03 November 2009

Nog 5 weken!
Sabine

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 13723

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 September 2015

Working Holiday in Australie!

31 Januari 2012 - 24 Juli 2012

Stage Johannesburg

13 September 2009 - 12 December 2009

Engels in Malta

Landen bezocht: